Το Baileys αλλάζει το -χαρακτηριστικού σχήματος- μπουκάλι του ύστερα από σχεδόν 40 χρόνια. Το Ιρλανδικό λικέρ καφέ διατηρούσε από το 1974, έτος κυκλοφορίας του, το ίδιο χαρακτηριστικό μπουκάλι, το οποίο είναι κοντύτερο και πιο παχύ από τα τυπικά μπουκάλια λικέρ.
Και, ενώ μπορεί να διατηρηθεί έως και δύο χρόνια στο ράφι των οινοπνευματωδών ποτών, ακόμα και μετά το άνοιγμά του, ένας μεγάλος αριθμός του -ομολογουμένως αποκλειστικά- γυναικείου κοινού του το προτιμάει παγωμένο.
Αυτός είναι και ο λόγος που η Diageo, εταιρεία παραγωγής του Baileys, καθώς και άλλων γνωστών αλκοολικών ποτών, όπως η μπύρα Guinness και η βότκα Smirnoff, αποφάσισε να αλλάξει το σχήμα του μπουκαλιού του λικέρ.
Ξεκινώντας από αυτόν τον μήνα, το Baileys θα πωλείται σε ένα πιο λεπτό και ψηλό μπουκάλι, έτσι ώστε να χωράει ευκολότερα στα ψυγεία των καταναλωτών του.
Η εταιρεία έχει ήδη ετοιμάσει μία διαφημιστική καμπάνια, με κόστος που ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο ευρώ, προκειμένου να προωθήσει το νέο μπουκάλι του διάσημου λικέρ, το οποίο συχνά αποτελεί must για το χριστουγεννιάτικο και πρωτοχρονιάτικο τραπέζι.
H Diageo υποστηρίζει πως το νέο αυτό σχήμα δίνει μία πιο “στιλάτη και κομψή” όψη στο ποτό της, παραδέχεται ωστόσο πως “έτσι θα χωράει ευκολότερα μέσα σε ψυγεία”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου