Σήμερα, η σκέψη και μόνο του να βγει μία διαφήμιση που να λέει στις γυναίκες «κάνε τις δουλειές του σπιτιού για να κρατήσεις χαμηλά το βάρος σου» θα αποτελούσε βήμα για να ξεσπάσει κοινωνικός «πόλεμος».
Ωστόσο, πριν από μερικές μόλις δεκαετίες, διαφημίσεις σαν και αυτές που θα δείτε παρακάτω αποτελούσαν καθημερινότητα, και, όχι μόνο δεν έγειραν αντιδράσεις, αλλά θεωρούνταν και συνηθισμένες.
Παλιές διαφημίσεις που προωθούσαν προϊόντα παντός τύπου, από τρόφιμα και είδη ρουχισμού, μέχρι οικιακές συσκευές και τσιγάρα, στόχευαν ως επί το πλείστον στο ανδρικό κοινό, επικοινωνώντας σεξιστικά μηνύματα, με σκοπό να προάγουν τη διαφορετικότητα μεταξύ των δύο φύλων και να «κρατήσουν τις γυναίκες εκεί που ανήκουν».
«Τώρα μπορεί να μαγειρέψει πρωινό και πάλι, όταν της χορηγήσεις το καινούργιο Mornidine» – Διαφήμιση φαρμάκου
Χωρίς κανέναν λόγο, η διαφήμιση που προβάλει πουλόβερ, δείχνει μία γυναίκα να κρέμεται στο χείλος του γκρεμού, ενώ χαρακτηριστικά τονίζει πως: «Οι γυναίκες στο σπίτι είναι χρήσιμες, ακόμη και ευχάριστες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου