Αν σε ρωτούσα ποια ατάκα από ελληνική διαφήμιση σου έχει μείνει
περισσότερο χαραγμένη στη μνήμη σου, σίγουρα στο top 3 σου θα ήταν και
το “Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO”. Φυσικά, το τηλεοπτικό σποτ με
τον καλόγερο στο γαϊδουράκι του αποτελεί το σήμα κατατεθέν της
εταιρείας. Πώς ξεκίνησαν όμως όλα;
Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους ΜΙΣΚΟ, από τα αρχικά των ονομάτων τους και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους.
Το 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα και χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα ελληνικά ζυμαρικά που όλα αυτά τα χρόνια θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.
Κάπου εκεί μπαίνει στην ιστορία της εταιρείας ο αγαπημένος... Ακάκιος! Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα.
Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους ΜΙΣΚΟ, από τα αρχικά των ονομάτων τους και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους.
Το 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα και χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα ελληνικά ζυμαρικά που όλα αυτά τα χρόνια θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.
Κάπου εκεί μπαίνει στην ιστορία της εταιρείας ο αγαπημένος... Ακάκιος! Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα.
Μάλιστα, πρόσφατα η
MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με
νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο
γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος. Η MISKO
όμως συμβάδιζε πάντα με μεγάλες διαφημιστικές επιτυχίες μέσα στα 86
χρόνια της ζωής της και έχει καταφέρει κάτι σπάνιο: να μεγαλώνει
επιχειρηματικά, να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και την
προϊοντική της γκάμα, να εξάγει όπου υπάρχει ελληνισμός, και να στηρίζει
τους Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία
και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση.
Η δημοτικότητα της MISKO κινείται διαρκώς αυξανόμενη με τα ζυμαρικά MISKO να καταναλώνονται από 9 στους 10 Έλληνες κάθε χρόνο! Αξίζει να αναφέρουμε ότι το εργοστάσιο που φτιάχνει τα ζυμαρικά MISKO βρίσκεται στη Θήβα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια των Βαλκανίων. Παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 55.000.000 πιάτα.
Πού οφείλεται όμως αυτή η επιτυχία της MISKO; Η απάντηση είναι απλή και εύκολη: ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα α΄ υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και… αγάπη για την Ελλάδα.
MISKO σημαίνει Ελλάδα όχι μόνο στη γεύση. MISKO σημαίνει Ελλάδα και σε ότι αφορά τη στήριξη της ελληνικής αγροτικής παραγωγής. Η MISKO στηρίζει πάνω από 5.000 Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση που συχνά ωθεί τις εταιρίες σε μείωση των προσδοκιών ή των απαιτήσεών τους όσον αφορά τις πρώτες ύλες. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους η MISKO έχει μακροχρόνια συνεργασία (συμβολαιακή γεωργία).
Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.
Tlife.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου