Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

“Είμαι επαγγελματίας ηθοποιός, δεν είμαι…”

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος μίλησε για το γάμο του με την ηθοποιό Κατερίνα Παπαδάκη, αλλά και για το αν η καθημερινότητα της δουλειάς μπαίνει στο σπίτι τους, σε συνέντευξή του στο mysalonika.gr και τον δημοσιογράφο Γιώργο Παπανικολάου.
Είσαι παντρεμένος με επίσης συνάδελφο ηθοποιό, την Κατερίνα Παπαδάκη. Η καθημερινότητα της δουλειάς δεν "μπαίνει" στο σπίτι;

Η δουλειά πάντα μένει στο σπίτι, ούτως ή άλλως, όταν έχεις οικογένεια. Όποια δουλειά κι αν κάνεις "μπαίνει" στο σπίτι. Από εκεί και πέρα, είναι ζήτημα "δουλειάς" και σκέψης, να μην καπελώνεις την οικογένεια σου με τη δουλειά σου, και αντίστροφα. 

Εγώ δεν πιστεύω, ότι ένας ηθοποιός πρέπει να λειτουργεί σαν ηθοποιός και στο σπίτι του. Όπως και ένας γιατρός, άλλωστε...Για μένα παραμένει μια δουλειά. Είμαι επαγγελματίας ηθοποιός. Δεν είμαι "χαμένος" μέσα σε ένα θολό και χαώδη κόσμο θεάτρου που καταλαμβάνει όλη μου την ημέρα, και ολάκερη η ζωή γυρίζει γύρω από αυτό. 

Όχι! Όταν πάω σπίτι μου, ασχολούμαι με την οικογένειά μου και την ώρα που θα χρειάζεται να την αφιερώσω στη δουλειά μου σπίτι, θα την αφερώσω. Και όταν τελειώσω, βάζω τελεία. Και ξανασχολούμαι με την οικογένεια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...