Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Διαμαντίδης: Δεν θα φύγω ποτέ από τον Παναθηναϊκό

Στις ερωτήσεις δημοσιογράφων, οπαδών του Παναθηναϊκού και όχι μόνο απάντησε ο Δημήτρης Διαμαντίδης μέσω του λογαριασμού της Greek Basketball Academy στο facebook. Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» μίλησε για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Παναγιώτης Γιαννάκη, τον Νίκο Γκάλη ενώ αναφέρθηκε και στο αν υπάρχει ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τους «πράσινους».
 
-Είσαι άνθρωπος συγκρατημένος, χαμηλών τόνων όμως σε είδαμε μετά το τέλος του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας με τον Ολυμπιακό να πανηγυρίζεις έξαλλα την κατάκτηση του μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που σε αμφισβήτησαν τις τελευταίες βδομάδες, λέγοντας πως τελειώνουν τα ψωμιά σου; Πανηγύρισες με τον κ. Γιαννακόπουλο γιατί με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζεις τη μεγάλη προσπάθεια και την τεράστια οικονομική θυσία που κάνει το για το χτίσιμο μιας ομάδας που θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί;

«Ήταν ο πρώτος τίτλος της χρονιάς. Υπήρχε πίεση και άγχος γιατί χάσαμε δυο φορές φέτος στο πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό. Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Πανηγύρισα έξαλλα γιατί έτσι μου βγήκε εκείνη τη στιγμή. Ήταν κάτι το αυθόρμητο. Πανηγύρισα μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο γιατί βάζει πολλά λεφτά στην ομάδα σε καιρούς δύσκολους για όλους και ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας ανήκει σ’ αυτόν. Το χαρήκαμε όλοι κι εγώ κι αυτός και τα υπόλοιπα παιδιά. Όσο για το αν τελείωσαν τα ψωμιά μου, δεν έχω να πω κάτι γι’ αυτό. Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει. Εγώ αυτό που θέλω είναι να βελτιώνεται η ομάδα κι εγώ από την πλευρά μου να την βοηθάω όσο περισσότερο μπορώ».

- Πολλοί από το «σινάφι» μας λένε πως δεν επιστρέφεις στην Εθνική ομάδα γιατί δεν μπορείς να κρατήσεις δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη και γιατί διαπιστώνεις πως λόγω σωματοδομής και λόγω κόπωσης θα πρέπει πλέον να προσέξεις τον εαυτό σου για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στον δύσκολο ρόλο του ηγέτη του Παναθηναϊκού. Τι ισχύει τελικά;

«Έχω πει ότι το κεφάλαιο εθνική ομάδα έχει τελειώσει για μένα. Δεν μπορώ να αγωνίζομαι και το χειμώνα και το καλοκαίρι. Δεν θέλω να αναφερθώ ξανά σε αυτό το θέμα. Το έχω κάνει πολλές φορές. Αυτοί που ανακινούν αυτό το θέμα κάνουν κακό όχι μόνο σε μένα αλλά και στα παιδιά που παίζουν κάθε καλοκαίρι και κάνουν μεγάλη προσπάθεια. Θα πρέπει όλοι να ασχολούνται μ’ αυτούς και όχι με τους απόντες γιατί η αυτή η ομάδα έχει χαρίσει σε όλους πολύ μεγάλες χαρές».
- Ποιον θεωρείς πιο χαρισματικό από τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκες;
«Ο πιο χαρισματικός προπονητής κατά τη δική μου άποψη αλλά και κατά γενική ομολογία είναι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς».

http://on-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...