Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Αγίου Βαλεντίνου... Τι είναι αυτό;;;

Δεν γιορτάζω ποτέ τέτοιες γιορτές... Θεωρώ ότι είναι "εμπορικές" αλλά κάποιες σκέψεις έρχονται στο μυαλό μου...
Γιατί άραγε κάποιοι...
άντρες να περιμένουν να΄ρθει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου για να δείξουν στο άλλον την αγάπη τους;; Μήπως είναι λιγάκι ψεύτικο...

Γιατί άραγε κάποιοι να πουλάνε αγάπες και λουλούδια όλο το χρόνο σε διάφορες άλλες...δήθεν συμμαθήτριες από την μια... συνάδελφες από την άλλη... γειτόνισσες από την παρ΄άλλη...παλαιές οικογενειακές φίλες... και νέες φίλιες (που τις κρύβουν) και να αφιερώνουν μόνο μία μέρα στην "ΑΓΑΠΗ" τους...;;;

Γιατί άραγε είναι τόσο δύσκολο να εμπιστευτείς αυτόν το άντρα... που το στόμα του στάζει μέλι για τις άλλες... με διάφορες γλυκές ονομασίες... κορίτσι μου... Ελλενάκι... Κατερινάκι... Μαράκι... Σοφάκι... Χριστινάκι...μου...Γλυκιά μου.., Χρυσή μου... κοπέλα.... γυναίκα... μωράκι...κοριτσάκι.. κουκλάκι... ομορφάκι... ματάκια μου... καρδούλα μου...κλπ...
Και εσένα σου αφιερώνει μια μέρα... μήπως είναι κοροϊδία... Κοροϊδία για ποιόν...;; Για ποια...;; Για ποιες...;;

Μήπως θα΄πρεπε να ανοίξουν καλύτερα τα ματάκια τους και τα αυτάκια τους οι μεν... αλλά και οι δεν...

Θα ήθελα να τα έχω όλα αυτά όλο το χρόνο ...και να αφήσω την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για τις άλλες... Πολλά ζητάω...;;;

Όπως λέει και η αγαπημένη μας Αλεξίου... "Πόσο θα ήθελα να γνωρίσω έναν άνθρωπο που όταν λέει Ναι και το εννοεί..να γυρίζω το κεφάλι και να μένει το χαμόγελό του εκεί..Θα ν τα λόγια του χρυσάφι ..θα χει λόγο ..θα χει μπέσα..θα χαράζει θα νυχτώνει και θα πέφτω πάντα μέσα..Μες τα μάτια να τον βλέπω και να μένω ο εαυτός μου.Να το λέω να το εννοώ πώς είναι αυτός ο άνθρωπός μου..!!!!!!!!!!!!"

Να με κοιτάει στα μάτια... σαν να με βλέπει για πρώτη φορά... όταν λέει Σ΄ΑΓΑΠΩ... να είναι αληθινό.... Πολλά ζητάω...;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...