Η Πάτρα αποκτά επιτέλους υδατοδρόμιο (ή... όχι;) μέσα στο 2014 μαζί
με την Κέρκυρα, τους Παξούς, τους Οθωνούς και την Ερείκουσα, όπου ήδη
γίνονται υδατοδρόμια αλλά και τον Πειραιά.
Εν ολίγοις, 10 χρόνια μετά, υπάρχει ελπίδα να έχουμε τις πρώτες πτήσεις υδροπλάνων στη Ν.Δ. Ελλάδα.
Εν ολίγοις, 10 χρόνια μετά, υπάρχει ελπίδα να έχουμε τις πρώτες πτήσεις υδροπλάνων στη Ν.Δ. Ελλάδα.
Το σχέδιο προβλέπει υδατοδρόμια σε όλα τα νησιά του Ιονίου με
κεντρικό κόμβο την Πάτρα, όπου θα είναι και η βάση της εταιρείας
«Ελληνικά Υδατοδρόμια».
Τα πρώτα δυο υδροπλάνα έχουν ήδη παραγγελθεί στον Καναδά και θα κοστίσουν 12 εκατ. ευρώ. Θα προηγηθούν πτήσεις με ενοικιαζόμενα υδροπλάνα.
Για να αποδειχθεί βιώσιμη η επένδυση θα πρέπει κάθε υδροπλάνο να πετά
35 ώρες την εβδομάδα με πληρότητα 70% (οι θέσεις ανά υδροπλάνο είναι
19). Τα πρώτα δυο υδροπλάνα έχουν ήδη παραγγελθεί στον Καναδά και θα κοστίσουν 12 εκατ. ευρώ. Θα προηγηθούν πτήσεις με ενοικιαζόμενα υδροπλάνα.
Η ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα, και το κόστος κατασκευής και αδειών για κάθε υδατοδρόμιο είναι 80.000-100.000 ευρώ.
patrisnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου