Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Στράτος Τζώρτζογλου: Τι του είπε ο γιος του και τον “κόλλησε” στον τοίχο;

Ο Στράτος Τζώρτζογλου μίλησε στο Οκ και αποκάλυψε τι του είπε ο γιος του και τον "κόλλησε" στον τοίχο.
Πριν από ενάμισι χρόνο αισθάνθηκα ότι με κόλλησε στον τοίχο με αυτά που μου είπε. Συζητούσαμε το ενδεχόμενο να πάω στην Αμερική και μου είπε:"Γιατί δεν φεύγεις;
Τι κάνεις εδώ; Αφού χρήματα δεν βγάζεις". "Εδώ έχω μια στρωμένη καριέρα. Που να τρέχω... Δεν είμαι πια 20 χρονών" του απάντησα. 

"Ποτέ δεν είναι αργά να ανοιχτείς στη γνώση και μπορεί να ανοίξεις κάποιες πόρτες που στο μέλλον θα μας φανούν χρήσιμες" μου είπε και στα λόγια του δεν υπήρχε ίχνος φόβου. Πραγματικά, ένα μήνα μετά πήγα στην Αμερική. Αν δεν ήταν ο Αλκιβιάδης, δεν ξέρω αν θα το είχα τολμήσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...