Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Πέγκυ Τρικαλιώτη: «Είχα ένα πρόβλημα ορμονικό και μου είχαν πει πως δεν μπορώ να κάνω παιδιά»

Η Πέγκυ Τρικαλιώτη ήταν καλεσμένη στο «Πρωινό Mou», το πρωί της Παρασκεύης, και μίλησε για την επτά μηνών κόρη της και τον αγώνα που έκανε μέχρι να μείνει έγκυος.
Για τα κιλά που πήρε κατά την εγκυμοσύνη της, η ηθοποιός παραδέχτηκε: «Έφυγαν τα κιλά, είμαι από τις τυχερές. Δεν έκανα καμία προσπάθεια, καμία όμως. Έφυγαν μόνα τους. Μετά από δύο – τρεις μήνες έφυγαν. Στη ζυγαριά είμαι συν δυο κιλά πλέον».
 
Ο ερχομός της κόρης της την έκανε να χάσει τα λόγια της «Αυτή η χαρά, το γέμισμα και η ευτυχία δεν υπάρχει. Αυτό το συναίσθημα, όσο και να στο περιγράφουν όταν δεν έχεις κάνει παιδί, δεν μπορείς να το νιώσεις. Είναι σαν να ζεις σε ένα τρίπατο σπίτι και σου λένε όλοι πως υπάρχει ένας επάνω όροφος, νομίζεις πως ξέρεις πως είναι και λες “κάποια στιγμή θα πάω”» και συνέχισε: «Είναι ένα ολοκαίνουριο συναίσθημα, που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο που έχεις ζήσει. Αυτό που ακούγεται έτσι κοινότοπο, γιατί όλες το λένε, είναι ακαριαίο πώς σου έρχεται. Είναι μαγικό! Δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο».

Όσο για τα προβλήματα που αντιμετώπισε μέχρι να μείνει έγκυος εξομολογήθηκε: «Το ήθελα πάρα πολύ. Είχα ένα πρόβλημα ορμονικό, μου έλειπε κάποια ορμόνη και μου είχαν πει πως δεν μπορώ να κάνω παιδιά. Είχα πάει σε 150 γιατρούς και όλοι μου έλεγαν το ίδιο πράγμα. Πήγα και σε εξωσωματικούς και σε όλους. Δεν μου πρότειναν καν να δοκιμάσω. Μέχρι και από ένα εργαστήριο της Μεγάλης Βρετανίας μού είχαν στείλει την απάντηση πως έχω 0,01% πιθανότητα να μείνω έγκυος. Ήταν τελείως τυχαίο το πώς έμαθα ότι είχα αυτό το πρόβλημα. Είχα κάποια προβλήματα με τον οργανισμό μου και μέσα σε όλα μου το είπαν κι αυτό. Μέχρι τότε, δεν είχα προσπαθήσει καν να κάνω παιδιά και δεν ήξερα ότι μου συμβαίνει. 

Είχα πέσει σε κατάθλιψη, δεν θέλω καν να το περιγράψω. Μόνο γυναίκες που το ζουν και το βιώνουν μπορούν να καταλάβουν. Δεν μου άφησαν καμία καμία ελπίδα. Να έλεγα “ας το προσπαθήσω”. Όταν ήρθε και αυτό το χαρτί, “έπεσα” πραγματικά πάρα πολύ. Έλεγα μέσα μου πως δεν γίνεται να μην υπάρχει ένας τρόπος να κάνω κάτι που το θέλω τόσο πολύ. Στη ζωή μου ανεβαίνω στη σκηνή, παίζω δύσκολους ρόλους... Κάνω πραγματικά δύσκολα πράγματα. Αυτό, που είναι το πιο φυσιολογικό για μια γυναίκα, δεν είναι δυνατόν να μην μπορώ να το κάνω...».

Εξήγησε δε και πώς κατάφερε τελικά να αποκτήσει το παιδί: «Πήγα σε έναν ενδοκρινολόγο - να' ναι καλά ο άνθρωπος, γιατί με βοήθησε πολύ και ψυχολογικά. Αυτός ο άνθρωπος το μόνο που έκανε ήταν να μου δώσει αυτήν την ορμόνη που μου έλειπε σε ml, ανά ημέρα, και μου είπε πως πιστεύει ότι έχω 30% πιθανότητα να μείνω έγκυος. Δυο τρεις μήνες μετά, έμεινα έγκυος».

Τέλος, η Πέγκυ δήλωσε θετική στο να αποκτήσει και ένα δεύτερο παιδάκι: «Σκεφτόμουν να υιοθετήσω και ακόμα έχω αυτή τη σκέψη, για ένα δεύτερο παιδί. Και το συζητάμε με τον σύντροφό μου πολύ αυτό. Αν δεν μας φέρει ο Θεός άλλο μωρό, γιατί θέλουμε άλλο ένα, σκεφτόμαστε να υιοθετήσουμε. Θέλουμε να είναι κοντά (ηλικιακά) με το μωρό».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...