Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Η Aegean «χτυπά» νέες αγορές και αναβαθμίζει τα ελληνικά αεροδρόμια

Mε δυναμικό τρόπο ετοιμάζεται να επανέλθει στην αεροπορική αγορά η Aegean η οποία αποφάσισε να επενδύσεις σε αναδυόμενους προορισμούς ενισχύοντας παράλληλα τα δρομολόγια εξωτερικού προς δημοφιλή ελληνικά νησιά διευκολύνοντας έτσι τους τουρίστες που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας.

Κλειδί στην απόφαση της αεροπορικής εταιρεία αποτέλεσαν τα κίνητρα που θέσπισε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» με στόχο την ενίσχυση των δρομολογίων.
«Το “Ελευθέριος Βενιζέλος” έχει κινητοποιηθεί, έχει δώσει κίνητρα, και αυτό μας βοηθά, διότι μας προσφέρει ξανά την ευκαιρία για ανάπτυξη και των δρομολογίων μας από την Αθήνα» σημειώνουν πηγές της εταιρείας μιλώντας στο «Βήμα» και συμπληρώνουν ότι, εφόσον η χώρα δεν μπει εκ νέου σε περιπέτειες, το τουριστικό ρεύμα θα είναι αισθητά υψηλότερο, ειδικά στην περιφέρεια, με εμφανή οφέλη για όλους.
Στην εταιρεία θεωρούν κομβικό έτος το 2013 καθώς μπορεί να λειτουργήσει σαν έτος ανάκαμψης της εταιρείας η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει ζημιές. Έτσι στο στόχαστρο της Aegean μπαίνουν νέοι προορισμοί  όπως η Βαρσοβία, η Λυών, το Μάντσεστερ και η Γενεύη, ενώ επιστρέφει σε πόλεις όπου είχε δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν, όπως το Βερολίνο, τη Βουδαπέστη και τη Βενετία.
Παράλληλα προγραμματίζεται σύνδεση της Αθήνας με τη Γενεύη όπου θα κληθεί να ανταγωνιστεί την Swiss, επίσης μέλος της Star Alliance.
Ωστόσο στην εταιρεία εκτιμούν πως σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι αναδυόμενες αγορές, στις οποίες περιλαμβάνεται το Μπακού του Αζερμπαϊτζάν που θα συνδέεται με την Αθήνα με δύο πτήσεις ανά εβδομάδα. Παράλληλα η Aegean θα βάλει δρομολόγια για το Κίεβο, όπου όπως φαίνεται θα πετά… μόνη μάλιστα διότι η ουκρανική Aerosvit κατέθεσε αίτηση χρεοκοπίας μετά τη συσσώρευση χρέους μισού δισ. δολαρίων.
Επίσης η εισηγμένη θα επιστρέψει στη σύνδεση Αθηνών – Βερολίνου, από την οποία είχε αποχωρήσει τον Ιανουάριο του 2012, ενώ από τον Απρίλιο γυρίζει και στη Βουδαπέστη.
Παράλληλα η Aegean θα ξεκινήσει νέα δρομολόγια τόσο για τη Λυών – όπου θα πετάει μόνη – όσο και για το Μάντσεστερ, διεκδικώντας σημαντικό μερίδιο από την Easy Jet. Επίσης θα εγκαινιάσει πτήσεις από και προς τη Βαρσοβία, εκμεταλλευόμενη το κενό που άφησε πίσω της φεύγοντας η LOT, ενώ θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με το Στρασβούργο, τη Βενετία και τη Μαδρίτη, στην οποία τελικά παρέμεινε.
Τα μέγιστα από τη νέα στρατηγική της αεροπορικής επωφελείται η Κρήτη καθώς η Aegean σχεδιάζει αεροπορικές συνδέσεις του Ηρακλείου με την Αγία Πετρόυπολη, τις Βρυξέλλες, το Ντύσελντορφ, τη Φραγκφούρτη, τη Μόσχα, το Μόναχο, το Παρίσι και το Τελ Αβίβ, ενώ τα Χανιά θα έχουν πτήσεις από και προς Μόναχο μέσω Θεσσαλονίκης.
Αρκετές διεθνείς συνδέσεις θα υπάρξουν και από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, το οποίο εφέτος θα χάσει αρκετές διεθνείς συνδέσεις, διότι αρκετές εταιρείες ετοιμάζονται να αποχωρήσουν. Η Aegean θα συνδέει τη συμπρωτεύουσα με Ντύσελντορφ, Φραγκφούρτη, Ανόβερο, Λάρνακα, Μιλάνο και Μόσχα. Παράλληλα θα υπάρχουν δρομολόγια προς Μόναχο, Νυρεμβέργη, Παρίσι, Αγία Πετρούπολη, Στουτγάρδη και Τελ Αβίβ.
Ιδιαίτερα κερδισμένη από τη δραστηριότητα της Aegean θα είναι και η Καλαμάτα,καθώς οι αερογραμμές θα συνδέουν τη μεσσηνιακή πόλη με Μόσχα, Μόναχο και Στοκχόλμη. Παράλληλα η Aegean θα συνδέει την Κέρκυρα με Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μόσχα και Ρώμη.
Τέλος, ισχυρή παρουσία θα έχει η εταιρεία και στη Ρόδο, την οποία θα συνδέσει με τις Βρυξέλλες, τη Μόσχα, το Μόναχο, την Αγία Πετρούπολη και το Παρίσι (μέσω Θεσσαλονίκης) ενώ «άρωμα Ρωσία»ς θα έχει και η Κως, η οποία θα συνδέεται με τη Μόσχα, όσο και στην Αλεξανδρούπολη, που θα αποκτήσει συχνότητα με την Αγία Πετρούπολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...