Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Πόντιος και η Ferrari

Πάει ένας πλούσιος Πόντιος να αγοράσει μια ferrari .
Πάει τελικά ο πόντιος στην αντιπροσωπία της ferrari και λέει:
-Θα ήθελα την πιο καλή πιο γρήγορη και πιο ακριβή ferrari που έχετε.

-Αμέσως , ελάτε μαζί μου, του λέει ο πωλητής. Ορίστε αυτή
είναι μια enzo ferrari .
-Πολύ ωραία , και πόσα ευρώ; κοστίζει;
-600.000 ευρώ;
Ο πόντιος όμως έχει μόνο 599.999 ευρώ!

-Περιμένετε λίγο, λέει ο πόντιος και ψάχνει μέσα στης τσέπες του για να βρει 1 ευρώ.
Τρέχει ο πόντιος πάει στο διπλανό μαγαζί που ήταν ένας φούρνος και ρωτάει τον φούρναρη .
-Θα μου δώσεις 1 ευρώ; για να πάρω μια ferrari ;
-Αι στο διάολο ρε ,τον λέει ο φούρναρης και τον διώχνει από το μαγαζί.

Πάει και σε άλλα δυο τρία μαγαζιά αλλά και εκεί τον διώξανε.
Τελικά βλέπει έναν ζητιάνο στον δρόμο και του λέει:
-Θα μου δώσεις 1 ευρώ; για να πάρω μια ferrari ;
Του απαντάει ο ζητιάνος :
-Να σου δώσω 2 ευρώ; να μου πάρεις και εμένα μια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...