Μοιάζουν σαν δύο σταγόνες από νερό, ή μάλλον σαν πολλές σταγόνες από νερό, και έχουν αποτελέσει την αφορμή για να ξεκινήσουν ήδη οι προσπάθειες αδελφοποίησής τους.
Ο λόγος για τις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας και της Γερμανίας που, όπως έγινε αντιληπτό στο πρόσφατο συνέδριο της ελληνογερμανικής συνέλευσης στην Καστοριά, προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες συνεργασίας στους τομείς του τουρισμού, της αειφόρου γεωργίας και της διατήρησης της μοναδικής φυσικής και πολιτιστικής ομορφιάς.
Μια γεύση από το φυσικό υδάτινο περιβάλλον της Δυτικής Μακεδονίας πήρε ο Γερμανός ομοσπονδιακός βουλευτής, Λόταρ Ρίεμπσαμεν (Lothar Riebsamen) που ταξίδευσε στην Καστοριά μετά από πρόσκληση του εντεταλμένου της Καγκελαρίου για την Ελληνογερμανική Συνέλευση, κοινοβουλευτικού Υφυπουργού Χανς Γιόακιμ Φούχτελ. Ο ίδιος, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Γερμανικού προξενείου στη Θεσσαλονίκη, στηρίζει την αδελφοποίηση των λιμνών της Δυτικής Μακεδονίας με εκείνη της περιοχής Μπόντενσι (Bodensee), καθώς οι ομοιότητες μεταξύ τους χαρακτηρίζονται καταπληκτικές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου