Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

"Ανθεκτική" στην υπερθέρμανση η Ανταρκτική


Η υπερθέρμανση του πλανήτη στην Ανταρκτική θα είναι "λιγότερο αισθητή" σε σχέση με αυτή που προβλεπόταν χάρη στην αύξηση των χιονοπτώσεων, εκτιμούν ερευνητές του εργαστηρίου CNRS στη Γκρενόμπλ.
"Οι προβλέψεις της υπερθέρμανσης θα πρέπει να αναθεωρηθούν προς τα κάτω κατά 0,5οΚελσίου για το κέντρο της νότιας ηπείρου", τονίζει σήμερα σε ανακοίνωσή του το Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας CNRS, βασιζόμενο σε μελέτες του Εργαστηρίου Μελέτης των Παγετώνων και Γεωφυσικής του Περιβάλλοντος της Γκρενόμπλ και του Πανεπιστημίου Laval του Καναδά. 

Οι ερευνητές έδειξαν ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στην Ανταρκτική θα φέρει περισσότερες βροχοπτώσεις και συνεπώς χιόνι, πιο "λευκό", που θα περιορίσει το μέγεθος της κλιματικής αλλαγής στο κέντρο της ηπείρου.

Ενώ λόγω των αυξημένων θερμοκρασιών, η λευκότητα του χιονιού, που απορροφά την ηλιακή ενέργεια, μειώνει και κατά συνέπεια προκαλεί αύξηση των θερμοκρασιών, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το φαινόμενο μπορεί να "αντισταθμιστεί μερικώς" από την αύξηση των χιονοπτώσεων.


ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...