Η διαπραγματευτική γραμμή ενόψει της άφιξης της τρόικας στη χώρα μας και οι προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης των τριών πολιτικών αρχηγών το απόγευμα της Δευτέρας, στην οικία του πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά στην Κηφισιά.
Μετά την αποχώρηση των δύο πολιτικών αρχηγών, του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλου και του προέδρου της ΔΗΜΑΡ Φ. Κουβέλη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου δήλωσε ότι: «έγινε ευρύτατη και σε βάθος συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης. Οι τρεις αρχηγοί θα συνεχίσουν να είναι σε επαφή».
Σύμφωνα με πληροφορίες η συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης θα αρχίσει στη Βουλή την Πέμπτη ή την Παρασκευή. Για την Πέμπτη έχει προγραμματιστεί και η ορκωμοσία του υπουργού Οικονομικών κ. Στουρνάρα, όπως και του κυβερνητικού εκπροσώπου Σίμου Κεδίκογλου στην θέση του υπουργού Επικρατείας που θα έχει στην αρμοδιότητά του τα δημόσια Μέσα Ενημέρωσης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου