Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ (ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ)

Ξέρεις καλά τι έχω κάνει εγώ για σένα.
Ξέρεις καλά πως τη ζωή μου έχω αρνηθεί.
Μπροστά σου στέκομαι με μάτια δακρυσμένα.
Αυτός ο έρωτας δεν έχει επιστροφή.


Όλα τα χάδια μου σε σένα στα χρωστάω,
εσύ μου έμαθες τι πάει να πει φιλί.
Μπροστά σου στέκομαι γιατί σε αγαπάω.

Αυτός ο έρωτας δεν έχει επιστροφή


R
Απαγορεύεται το σώμα μας να αγγίξουν,
ψεύτικα χάδια που σβήνουν το πρωί.
Και όταν οι ανάσες μας τα όνειρα τυλίξουν,
δώρο σου κάνω την υπόλοιπή μου τη ζωή.

Ξέρεις καλά όταν τα μάτια μου δακρύζουν,
το πρόσωπό μου όταν κρυφά μελαγχολεί.
Είναι η ώρα που τα χάδια σου ραγίζουν,
και που σε θέλω απ την ζωή μου πιο πολύ.

Ξέρεις καλά πάνω στους χτύπους της καρδιάς μου,
χαράζω πάντα την δικιά σου την μορφή.
Πνίγω το δάκρυ μου στο βάθος της ματιάς μου,
για να το πιεις να ξεδιψάσεις το πρωί.





Dendrinos Christos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...