Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Ετσι άρχισε το ΠΑΣΟΚ να καταστρέφει την Ελλάδα. Συγκλονιστικό ντοκουμέντο 1982

Καταστροφή της ελληνικής αγροτικής παραγωγής 


Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, ερχόμασταν τα καλοκαίρια για διακοπές στην Έδεσσα, μου άρεσε να πηγαίνω να βοηθάω τον θείο μου το Γιώργο, για το μάζεμα των ροδάκινων..
Ήταν πολύ αγαπημένος μου θείος, είχε για γυναίκα την αδελφή της μητέρας μου. Ζούσαν στην Έδεσσα άλλα πηγαίναμε στο Ριζάρι, εκεί είχε τα δένδρα του. Ήταν πολλές ροδακινιές.. μεγάλα δένδρα... φορτωμένα με τεράστια ροδάκινα... πεντανόστιμα...

Για μας, που ερχόμασταν από Γαλλία.. οι "ξένοι" από την Ευρώπη όπως μας λέγανε, ήταν γιορτή, διασκέδαση.. παρότι είχα ένα πρόβλημα με το χνούδι.. με έπιανε φαγούρα και ανατριχίλα.. και μάζευα τα ροδάκινα κρατώντας χαρτοπετσέτα.. ναι μην γελάτε.. έτσι τα μάζευα...

Περνούσαν τα χρόνια.. μεγαλώσαμε... και εμείς ξανά ερχόμασταν καλοκαίρια και ξανά βοηθούσατε με την ίδια χαρά... αλλά η δική του χαρά δεν ήταν η ίδια.. είχε μεταμορφωθεί σε μια πικρία... είχε φυτέψει περισσότερα δένδρα... Το ίδιο και σε άλλα μέλη της οικογένειας μου, άλλοι θείοι που και αυτοί είχαν μόνο ροδακινιές και ζούσαν τις οικογένειες από αυτό, άλλοι και κερασιές... (ευτυχώς για αυτούς)...

Φρόντιζαν τα δένδρα, την παραγωγή τους όλο το χρόνο... ξοδεύοντας χρήμα, χρόνο, ιδρώτα, ενέργεια, αγονία... και στο τέλος να καταλήγουν όλα τα φρούτα στην χωματερή... την ώρα που χιλιάδες, εκατομμύρια παιδιά, άνθρωποι πεινούσαν στην Ελλάδα και σε όλο το κόσμο... άλλα οι πολιτικοί μας προτιμούσαν να θάψουν το δώρο Θεού... παρα να βοηθήσουν αυτούς που είχαν ανάγκη... γιατί...;;  γιατί το ζήτησε η ευρωπαϊκή ένωση... θάβοντας εκατομμύρια τόνους ροδάκινα και μαζί με αυτά τις ελπίδες, όνειρα χιλιάδων αγροτών για ένα καλύτερο αύριο...

 Δείτε αυτό το βίντεο που περιγράφει την καταστροφή της ελληνικής αγροτικής παραγωγής...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...