Δύσκολοι καιροί για εκθέσεις στην Ελλάδα. Ή μήπως όχι; Πάντως ο Μανώλης Χάρος, δηλώνει παρών στην καλλιτεχνική παραγωγή των χαλεπών καιρών μας. Και εκθέτει σε αθηναϊκή γκαλερί από τις 15 Μαρτίου, μια ενότητα έργων του που την τιτλοφορεί «Η Ακρόπολη, ο Μοναχός και μερικά καινούργια έργα».
Ο εικαστικός στήνει με ευαισθησία, χιούμορ και ποιητικές προεκτάσεις, ένα εικαστικό παιχνίδι συμβολισμών, στοχασμού και χρωματικών εκρήξεων, στο οποίο λανθάνει μια αδιόρατη αισιοδοξία.
Η αίσθηση ότι κάθε φορά η δουλειά του Μανώλη Χάρου αφηγείται ένα σενάριο -μέρος ενός ευρύτερου έργου- είναι κι εδώ διάχυτη. Μετά τους αιχμηρούς «Μύθους του Αισώπου», που παρουσίασε πριν λίγους μήνες, ποιες είναι οι προθέσεις του στην παρούσα έκθεση;
«Η ανάγκη να υπογραμμίσω ότι μέσα σε όλη αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, οι καλλιτέχνες παράγουμε, δημιουργούμε» απαντά ο εικαστικός στο ΑΜΠΕ. «Ειδικά τώρα στην κρίση, ο καλλιτέχνης αποκτά μεγαλύτερη ελευθερία δημιουργεί χωρίς περιορισμούς , περισσότερο από την εποχή της ευμάρειας. Ό, τι μ΄αρέσει το φτιάχνω και το δείχνω. Το ζήτημα είναι να μπορέσει και ο θεατής να ταυτιστεί με το έργο», λέει ο ίδιος.
Στη νέα του έκθεση ο καλλιτέχνης ξεκινά την εικαστική του αφήγηση με την Ακρόπολη των Αθηνών. Το εμβληματικό μνημείο της πρωτεύουσας, «λίγο ξεκάρφωτο, λίγο "μόνο"» σε σχέση με τα άλλα του έργα, όπως λέει ο Μανώλης Χάρος, ακριβώς για να υπογραμμίσει το σύνολο που ακολουθεί και αντανακλά την υπάρχουσα κατάσταση. Τον «Μοναχό» έργο του 2008 και καινούργια του έργα.
ΑΠΕ-ΜΠE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου