Ο περιορισμός των μεσαζόντων και η οικονομική επιβάρυνση που συνεπάγεται η ύπαρξή τους φαίνεται να αποτελεί τη νέα τάση που κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στην ελληνική πραγματικότητα και στη λειτουργία της αγοράς στη χώρα.
Την ώρα που οι παραγωγοί αναζητούν τρόπους να προωθήσουν αποτελεσματικότερα τα προϊόντα τους είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό και οι καταναλωτές αναζητούν καλύτερες τιμές, κάποιοι «γέννησαν» ιδέες για πώς αυτό θα γίνει πράξη και πήραν τις ανάλογες πρωτοβουλίες: Στη μία περίπτωση μια παρέα νέων ανθρώπων δημιούργησε μία διαδικτυακή πλατφόρμα που φέρνει κοντά τους ενδιαφερόμενους αγοραστές του εξωτερικού με τους έλληνες παραγωγούς. Στην μια άλλη, οι πρωτεργάτες της ιδέας δρομολόγησαν την ίδρυση ενός κοινωνικού καταναλωτικού συνεταιρισμού.
Μια ομάδα, κυρίως νέων ανθρώπων σκέφτηκε και έκανε πράξη τη δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, μέσω της οποίας οι Ελληνες παραγωγοί θα προβάλουν τα προϊόντα τους και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του εξωτερικού θα μπορούν να τους βρίσκουν και να επικοινωνούν απευθείας μαζί τους.
Η πρωτοβουλία αφορά ουσιαστικά μικρές και μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών προϊόντων και τροφίμων.
Στο μεταξύ, τα πρώτα της βήματα κάνει αυτό το διάστημα μια ακόμη φιλόδοξη ιδέα, η οποία αφορά στη δημιουργία ενός κοινωνικού καταναλωτικού σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για ένα κατάστημα που θα προωθεί κατά κύριο λόγο τα ελληνικά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτι που -σύμφωνα με τους εμπνευστές της- θα επιτευχθεί με την κατάργηση των μεσαζόντων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου