Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ο αντρικός εγωισμός...

Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν.

Κουβέντα στη κουβέντα , φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος ….

- Εγώ ρε παιδιά είμα πολύ εγωιστής, επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν μου έφτιαξε καφέ , έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.

-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος , εγωισμός είναι αυτός;

-Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με κιμά ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού.

Ο τρίτος χαμογελούσε …με το ύφος του ”μεγάλου άντρα”.

-Αντε ρε , λέει κάποια στιγμή ο τρίτος της παρέας…
…..που είστε εσείς εγωιστές…

-Εγωιστής είμαι εγώ , που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου, μου πάτησε το πόδι στην εκλησία, τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω αγγίξει … ποτέ!!!!!!!
Καλά ρε μας δουλεύεις; ρωτούν οι άλλοι.
Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει;

-ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...