Δημοσίευμα με θέμα την Ελλάδα και τους τρόπους που αναζητά προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση, φιλοξενεί η εφημερίδα New York Times. Η νέα ιδέα, αξιοποίησης των αρχαιολογικών χώρων, μετά τις δηλώσεις περί ενοικίασης, είναι να επιτραπεί η διαφημιστική τους χρήση.
«Η Ακρόπολη, το σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού, θα μπορούσε να γίνει ένας δημοφιλής προορισμός για φωτογράφους μόδας και παραγωγούς του Hollywood. Έλληνες αξιωματούχοι αναζητούν τρόπους να συγκεντρώσουν χρήματα για να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους», γράφει η εφημερίδα. Η νέα ιδέα, αξιοποίησης των αρχαιολογικών χώρων, μετά τις δηλώσεις περί ενοικίασης, είναι να επιτραπεί η διαφημιστική τους χρήση.
«Οι Αρχές δηλώνουν ότι από τη στιγμή που τα ταμεία είναι άδεια, η Ακρόπολη αλλά και άλλοι αρχαιολογικοί δημοφιλείς χώροι, όπως οι Δελφοί ή η Αρχαία Ολυμπία, θα μπορούσαν να γίνουν οι πιο ελκυστικοί τόποι για διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες παραγωγής ταινιών κ.τλ. Το κόστος για κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής ήταν εξαιρετικά υψηλό. Το Υπουργείο Πολιτισμού όμως δήλωσε ότι οι χώροι θα διατίθενται για 1.300 δολάρια την ημέρα για φωτογράφιση και 2.000 την ημέρα για γύρισμα ταινιών. Πρόκειται για έναν «τιμοκατάλογο», κατά 2/3 μειωμένο σε τιμές σε σχέση με αυτό που είχε έρθει στη δημοσιότητα το 2005», σημειώνει η εφημερίδα.
«Η απόφαση αυτή βέβαια δεν χειροκροτήθηκε συνολικά στην Ελλάδα. Προφανώς η εικόνα του Will Smith ή άλλων να σκοτώνουν εξωγήινους πάνω στην Ακρόπολη, δεν αρέσει σε κάποιους... Παρόλα αυτά, οι αξιωματούχοι σημειώνουν ότι θα είναι αρκετά επιλεκτικοί στην έγκριση των έργων και σημειώνουν ότι το άνοιγμα των αρχαιολογικών χώρων είναι καθιερωμένο ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», καταλήγει το δημοσίευμα.
defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου