Κάνωντας λόγο για συγκυβέρνηση «μαύρου μετώπου» το ΚΚΕ με σχόλιό του χθες επανέλαβε ότι το δίλημμα που προβάλλει είναι: «Ή με τα μονοπώλια ή με το λαό. Ή με τη σημερινή βαρβαρότητα ή πάλη για τη λαϊκή εξουσία.
Ενδιάμεσος δρόμος για την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα δεν υπάρχει».
Χθες το απόγευμα η Αλέκα Παπαρήγα, μιλώντας σε συγκέντρωση της ΚΝΕ στο Σπόρτινγκ, επανήλθε στην κριτική κατά της νέας κυβέρνησης, εξηγώντας ότι χρησιμοποίησε τον όρο «μαύρο μέτωπο», καθώς επί της ουσίας συγκροτήθηκε για να περάσει νέα οικονομικά μέτρα.
Ηδη από την ανακοίνωση του σχήματος της κυβέρνησης, η Αλέκα Παπαρήγα είχε δηλώσει ότι «η κυβέρνηση αυτή είναι απαράδεκτη. Απαράδεκτη κυριολεκτικά. Και είμαστε βέβαιοι ότι δεν πρόκειται να νομιμοποιηθεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού, το δε έργο της πραγματικά, όσο κρατήσει αυτό, θα περάσει σε μαύρες σελίδες στην ιστορία» και είχε τονίσει: «Ούτε ένα λεπτό ο λαός δεν πρέπει να εφησυχάσει. Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να φύγει μια ώρα γρηγορότερα».
Χθες, σε διακήρυξη της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, που δημοσιεύτηκε στον «Ριζοσπάστη», στην αρχή του κειμένου σχολιαζόταν με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο η συμμετοχή μελών του ΛΑΟΣ στην κυβέρνηση. «Η συμμετοχή στο μαύρο μέτωπο και των ιδεολογικών απογόνων του δικτάτορα Μεταξά και των βασανιστών της Μακρονήσου, των προβοκατόρων του ΛΑΟΣ, επιβεβαιώνει γι' άλλη μια φορά ότι η σοσιαλδημοκρατική και η φιλελεύθερη αστική εκδοχή είναι σύμμαχοι με το ακροδεξιό τμήμα, γιατί είναι και αυτό συστατικό του αστικού πολιτικού συστήματος».
enet.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου