Actuality Online
Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012
Κανέλλη... Πλήρωσα το χαράτσι αλλά...
Η Λ. Κανέλλη, βουλευτής του ΚΚΕ και τα χαράτσια της ΔΕΗ.
Πήγε και πλήρωσε την πρώτη δόση ως καλή πολίτης....
ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ...
ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου