Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Συγκέντρωση στο Σύνταγμα διοργανώνει το απόγευμα ο ΣΥΡΙΖΑ

«Καμία ψήφο εμπιστοσύνης»

Με το σύνθημα: «Καμία ψήφο εμπιστοσύνης, καμία περίοδο χάριτος στη συγκυβέρνηση τραπεζιτών και πλουτοκρατίας» ο ΣΥΡΙΖΑ διοργανώνει στις 18:00 το απόγευμα της Δευτέρας συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ: «Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στη συγκέντρωση που διοργανώνουν με αποφάσεις τους ο συντονισμός πρωτοβαθμίων σωματείων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και η επιτροπή "Δεν χρωστάμε, Δεν πουλάμε, Δεν πληρώνουμε" κατά της ψήφου εμπιστοσύνης της συγκυβέρνησης των μνημονιακών δυνάμεων, των τραπεζιτών, της Τρόικας και του κεφαλαίου».

TA NEA On-line

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου