Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

"ΧΑΡΑΤΣΙ" ΔΕΗ: Δεν χαμπαριάζει από συσκέψεις ο Βενιζέλος

Kαλές οι προσπάθειες των φορέων που θέλουν να παράσχουν «ασπίδα προστασίας» σε πολίτες που αδυνατούν να πληρώσουν το «χαράτσι» της ΔΕΗ, αλλά ο εμπνευστής του μέτρου Ευάγγελος Βενιζέλος, δεν δείχνει να ανησυχεί!

Γνωρίζοντας πως έχει «δέσει» την υπόθεση αλλά και αν κάποιοι προσφύγουν για να «θωρακίσουν» νομικά τις αντιρρήσεις τους, η απόδοση δικαιοσύνης στην Ελλάδα απαιτεί τόσο χρόνο που μέχρι τότε... οι μισοί θα έχουν πληρώσει το «χαράτσι» και οι άλλοι μισοί... δεν θα έχουν ρεύμα! 

Σίγουρα απαιτούνται πιο δυναμικές κινητοποιήσεις και όχι απλές... συσκέψεις! Όχι πως διαφωνούμε με τις συζητήσεις, αλλά αμφιβάλλουμε αν ακόμη και οι συμμετέχοντες σε αυτή, ένιωσαν «σίγουροι» για το αποτέλεσμά της, μετά το τέλος της. Εκτός από δυναμική, η απάντηση θα πρέπει να δοθεί και πολιτικά! 

Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι κάποια στελέχη του κυβερνώντος κόμματος που συμμετείχαν στη διαδικασία... έχουν κατά νου τι θα πρέπει να πράξουν!

dete.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου