Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Σόιμπλε: Αν δε θέλετε τη βοήθειά μου, τότε OK πολύ καλά!



“Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει πώς η ελληνική κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει”, δηλώνει ο Γερμανός υπουργός

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, δήλωσε σήμερα πως “αν η Ελλάδα θέλει τη βοήθειά μας, χρειάζεται ένα κανονικό πρόγραμμα”, σε αντίθεση με την έκτακτη χρηματοδότηση που ζητάει η Αθήνα.

“Αν θέλουν τη βοήθειά μας, χρειάζεται ένα πρόγραμμα” που θα συμφωνηθεί με τους πιστωτές, κυρίως για να αποδεσμευθούν οι χρηματοδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, δήλωσε απευθυνόμενος σε δημοσιογράφους κατά την άφιξή του για μια συνάντηση με τους ομολόγους του της Ομάδας των Είκοσι (G20) στην Κωνσταντινούπολη.

“Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει πώς η ελληνική κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει”, πρόσθεσε. “Δεν είμαστε εμείς που έχουμε ανάγκη ένα πρόγραμμα. Η Γερμανία δεν έχει ανάγκη ένα πρόγραμμα. Είμαι έτοιμος να δώσω όλη τη βοήθεια που θέλουν, αλλά αν δεν θέλουν τη βοήθειά μου, πολύ καλά”, δήλωσε ακόμη ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Η Ελλάδα υπόκειται σε “πρόγραμμα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου. Δεν ξέρω τι θα έκαναν οι αγορές χωρίς πρόγραμμα, αλλά ίσως (ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας) το ξέρει καλύτερα από εμένα”, δήλωσε ο Γερμανός υπουργός.

Επισήμανε επίσης, φανερά ενοχλημένος, ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός υπολογίζει “να διευθετήσει τα οικονομικά προβλήματά του επαναδιαπραγματευόμενος τις συμφωνίες του Λονδίνου. Μα αυτό συνέβη το 1953”, αναφερόμενος στις συμφωνίες με τις οποίες η Γερμανία απέφυγε να καταβάλει αποζημιώσεις στο τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.



Πηγή :news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...