Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

«Princess of the battle» η Μαριάννα Καλέργη

Τα έδωσε όλα το βράδυ του Σαββάτου στο κατάμεστο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ της Γλυφάδας στο πλαίσιο του fight show «The battle» η Μαριάννα Καλέργη και κατάφερε να πάρει τη ρεβάνς από τη Γερμανοτουρκάλα αντίπαλό της, Meryem Uslu. 


H Μαριάννα Καλέργη... εν δράσει


Η περσινή νικήτρια της ζώνης «The princess of the battle», μετά από πέντε γύρους διάρκειας 2 λεπτών ο καθένας και μετά από την ομόφωνη απόφαση των κριτών, κέρδισε την Uslu. Μάλιστα, η... ηττημένη Γερμανοτουρκάλα, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, μετέφερε τα συγχαρητήριά της στον προπονητή της Μαριάννας, Παύλο Καπώνη.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που νίκησα. Φαντάσου ότι η προπόνηση που έκανα ήταν τρεις βδομάδες, λόγω του τραυματισμού μου. (Διαβάστε περισσότερα εδώ) Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που έγινε αυτό, ειδικά μετά από τόση λίγη προπόνηση. Και ο προπονητής μου είναι πολύ χαρούμενος», δήλωσε η Μαριάννα λίγα λεπτά αφότου βγήκε νικήτρια μέσα από το ρινγκ στο protothema.gr. «Η αντίπαλός μου είπε στον προπονητή μου ότι έχω γίνει πάρα πολύ καλή και όσο μεγαλώνω, θα είμαι ακόμα καλύτερη. Του είπε μπράβο για μένα και ότι το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο, μου άξιζε η νίκη», συνέχισε. 






Αγκαλιά με τον προπονητή της, Παύλο Καπώνη και το κύπελλο!


Η Ελληνίδα αθλήτρια του Muay Thai νωρίτερα υποστήριζε στο protothema.gr ότι «θα γίνει πανικός μέσα στο ρινγκ», όπερ και εγένετο. Η Μαριάννα πάλεψε και κατάφερε να κερδίσει την κατά 5 χρόνια μεγαλύτερή της, Uslu, η οποία είναι πρωταθλήτρια Γερμανίας και έφτασε στη χώρα μας με 2kg κάτω από το όριο (58kg). 


Ένα από τα πιο δυνατά και καθοριστικά χτυπήματα του αγώνα των δύο γυναικών


«Δε θα με χτυπήσουν. Θα μπω μέσα να διασκεδάσω εκείνη τη μέρα. Δε σκέφτομαι αρνητικά, γιατί άμα μπεις με αρνητική ψυχολογία μετά έρχονται όλα αυτά». Αυτά ήταν τα λόγια της Μαριάννας ως καλεσμένη στο «Όλα μπάχαλο» το βράδυ της Δευτέρας και όπως αποδείχτηκε είχε απόλυτο δίκιο.



 
Η Μαριάννα βγήκε από τα αποδυτήρια, υψώνοντας την ελληνική σημαία
Μπορεί οι επαφές που είχε η Μαριάννα Καλέργη με την αντίπαλό της, Meryem Uslu, στον προηγούμενο αγώνα τους στη Γερμανία, πριν από 6 χρόνια να ήταν σχεδόν... ανύπαρκτες, λόγω του ρατσιστικού κλίματος που επικρατούσε απέναντί της, όπως δήλωσε το βράδυ της Δευτέρας στο «Όλα μπάχαλο»: «Εκεί πέρα μου είχαν φερθεί πολύ ρατσιστικά, πριν παίξω στον αγώνα δε μου έλεγαν ούτε καλημέρα! Έλεγα και εγώ τι έχω κάνει! Ενώ μετά τον αγώνα μου έλεγαν Μαριάννα, Μαριάννα!!» και συνέχισε: «Είναι πολύ ρατσιστές, αφού με έβρισαν κιόλας! Στα ελληνικά φαντάσου Τούρκοι... μου είπαν την κλασική λέξη». 

Αυτή τη φορά, όμως, οι δύο αθλήτριες αφότου βγήκαν από τα αποδυτήρια, συνομίλησαν για αρκετή ώρα σε χαλαρό ύφος, ανταλλάσοντας τις εντυπώσεις της από τον αγώνα που είχε προηγηθεί. Μάλιστα, η Μαριάννα είχε δηλώσει λίγα λεπτά πιο πριν στο protothema.gr: «Τώρα θα πάω να τη συναντήσω για να της πω ότι χαίρομαι που έπαιξα ξανά μαζί της, της το είπα και στο ρινγκ». Με τη Μαριάννα να της μιλάει πλέον χαμογελαστή και με τον αέρα της νικήτριας, ο διάλογος των δύο αθλητριών διεκόπει πολλές φορές από θαυμαστές τους που ήθελαν να φωτογραφηθούν μαζί τους. Λίγο πριν αποχαιρετήσει η μία την άλλη και αλλάξουν δρόμο, Μαριάννα και Meryem αντάλλαξαν και αριθμό τηλεφώνου.


Μαριάννα Καλέργη και Meryem Uslu, αγκαλιασμένες μετά τον αγώνα


Φυσικά, από το χώρο του fight show δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι άκρως σέξι παρουσίες. Σε όποια άκρη του ρινγκ και αν κοιτούσε κάποιος από τους θεατές, αντίκριζε γυναίκες με καλλίγραμμα κορμιά με μπλουζάκια που άφηναν το μεγαλύτερο μέρος του κορμιού τους ακάλυπτο, ενώ από... κάτω φορούσαν «καυτά» εσώρουχα, ίδιου χρώματος με τις ψηλοτάκουνες γόβες τους.





Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από τη βραδιά του «The Battle»:



Η Meryem Uslu  φωτογραφίζεται για το protothema.gr λίγα λεπτά μετά την ήττα της από τη Μαριάννα Καλέργη

H Τουρκάλα αντίπαλος της Μαρίας Σεμερτζόγλου, Sabriye Sengul

 
Η Μαριάννα Καλέργη κάνει ζέσταμα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...