Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Γιούλη Ζήκου: Από τη ΔΗΜ.ΑΡ. αποχώρησα όταν στήριξε πολιτικές καταστροφής της κοινωνίας

giouli-zikou
Ηχηρό χαστούκι από τη γνωστή ηθοποιό και περυσινή υποψήφια στη Β’ Αθήνας με τη ΔΗΜ.ΑΡ. Γιούλη Ζήκου που με δήλωσή της ξεκαθάρισε τους λόγους που προ πολλού αποχώρησε από το κόμμα του κυβερνητικού εταίρου Φώτη Κουβέλη:
Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ότι αποχώρησα από τη ΔΗΜ.ΑΡ. και έχω λάβει εκατοντάδες μηνύματα.. που με ρωτούν σχετικά με αυτή μου την απόφαση.
Έχω υποχρέωση απέναντι στους 3.500 φίλους που με στήριξαν στις βουλευτικές εκλογέ του Μαΐου του 2006 να δώσω μια εξήγηση.
Από τη ΔΗΜ.ΑΡ. δεν αποχώρησα αυτές τις ημέρες. Απλά τώρα δησμοσιεύθηκε στον τύπο η αποχώρησή μου.
Από τη ΔΗΜ.ΑΡ. αποχώρησα τότε που το κόμμα μου αποφάσισε να συνεργαστεί και να συγκυβερνήσει με τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ.
Στήριξε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές κοινωνικής και οικονομικής καταστροφής των πιο αδυνάμων στρωμάτων της κοινωνίας και συμμετέχει στη σκληρότερη δεξιά κυβέρνηση της μεταπολίτευσης.
Επομένως ο χώρος της ΔΗΜ.ΑΡ. έπαψε να με εκφράζει από καιρό.
Θα συνεχίσω να δίνω τους αγώνες μου υπέρ των αδυνάμων κοινωνικών στρωμάτων μέσα από την ΤΕΧΝΗ μου.
Ζήκου Γεωργία-Ελένη

freepen.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...