Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Η Χριστίνα Τσάφου στο entertv.gr:Πάω στο super market και βλέπω τις προσφορές.

Η Χριστίνα Τσάφου έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στη σειρά  «Καφέ της Χαράς», υποδυόμενη τη Χάιδω. Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής θεάτρου τέχνης Κάρολου Κουν και η πορεία της είναι μεγάλη τόσο στο θέατρο όσο και στην  τηλεόραση. 
Μετακινείται με μηχανάκι, έχει έναν γιο που σπουδάζει και αυτός ηθοποιός και όπως δηλώνει  θέλει να ερωτευτεί. Φέτος πρωταγωνιστεί στην παράσταση Κυρία Ιουλία στο θέατρο ΠΚ.

Μετά από τόσα χρόνια που κάνετε το επάγγελμα του ηθοποιού θέλω να ρωτήσω είναι τελικά τόσο δύσκολο;
Η δουλειά  μας λέμε συνήθως ότι είναι ευλογημένη και καταραμένη. Είναι δύσκολη έτσι κι αλλιώς, γιατί πρέπει να βρεις δουλειά και να επιβιώσεις, οπότε καθημερινά πρέπει να δίνεις εξετάσεις.
Έχετε πει ότι λόγω της δουλειάς σας έχετε βρεθεί χωρίς ούτε ένα ευρώ.
Τρεις σεζόν συνεχόμενες ήμουν χωρίς δουλειά. Βέβαια πάντα είχα μια βάση, είχα τους δικούς μου που με στήριζαν. Δεν είναι όμως όλα τα παιδιά έτσι γι' αυτό και πολλά παιδιά ταλαντούχα αναγκάστηκαν να αφήσουν αυτή τη δουλειά και να στραφούν αλλού. Και εγώ αν δεν είχα την στήριξη, θα το έκανα.
Τελικά η τηλεόραση δίνει καλά λεφτά;
Η τηλεόραση δεν δίνει, έδινε καλά λεφτά. Βέβαια είχε ξεφύγει όμως το πράγμα σε κάποιες αμοιβές. Όμως δεν φταίνε οι συνάδελφοι. Εφόσον τους προσφέρονταν τέτοια ποσά γιατί να μην τα πάρουν οι άνθρωποι;
Εσείς βγάλατε λεφτά από την τηλεόραση;
Ναι, έβγαλα χρήματα από την τηλεόραση και μπόρεσα να βελτιώσω το σπίτι μου, που δεν θα μπορούσα με τα λεφτά του θεάτρου να το κάνω.
Είστε κωμική  ηθοποιός;
Θεωρώ ότι είμαι μια καλή ηθοποιός που τα καταφέρνει καλά και στην κωμωδία. Το να είσαι κωμικός είναι πιο δύσκολο. Για να κάνεις τον θεατή να γελάσει πρέπει να τα δώσεις όλα.
tsafou1
Θα θέλατε να ερωτευθείτε ξανά;
Καλοδεχούμενος είναι ο έρωτας, αλλά είναι κάτι δύσκολο. Πλέον μεγαλώνοντας δεν μπορείς να ερωτευθείς απλώς δυο ωραία μάτια.
Ο γιος σας  που σπουδάζει και αυτός ηθοποιός,  σας κρίνει πάνω στη δουλειά σας;
Ναι, πάντα έχει κρίση και συζητάμε τα πάντα. Μου λέει αν κάτι δεν του αρέσει και στηρίζει και πολύ σωστά την άποψη του.
Είναι υποστηρικτής στο να φτιάξετε πάλι τη ζωή σας;
Πάρα πολύ. Πιο πολύ το θέλει αυτός παρά εγώ.
Οι γονείς σας χώρισαν. Πως ήταν τότε για ένα ένα παιδί να βιώνει το διαζύγιο;
Τότε τα παιδιά των χωρισμένων γονιών ήταν λίγα και ήμασταν σαν τη μύγα μες στο γάλα.
Δακτυλοδεικτούμενα;
Πολύ.  Ένιωθα πολύ άσχημα. Στο σχολείο για παράδειγμα όταν ερχόταν να πάρει τους βαθμούς ο πατέρας μου και δεν υπήρχε η μητέρα. Ήταν δύσκολα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι μας έβαζαν να πούμε κάτι ποιήματα για τη μάνα και εγώ γινόμουν Μάρθα Βούρτση  και   έκλαιγα συνέχεια.
Έχετε κάνει ψυχανάλυση. Αν ναι γιατί το κάνατε;
Έκανα 3,5 χρόνια και με βοήθησε πάρα πολύ. Δυσκολίες είχα πάντα στη ζωή απλά άργησα να πάω γιατί φοβόμουν μην πουν ότι "για να πηγαίνει μήπως είναι τρελή, μήπως έχει προβλήματα". Εγώ πήγα γιατί ήθελα να βελτιωθώ, να καλυτερέψω σαν άνθρωπος και να σκέφτομαι πιο καλά. Θα ήθελα να το συνεχίσω αλλά η αλήθεια είναι πως είναι κάτι ακριβό και αυτή τι στιγμή δεν μπορώ να το κάνω.
Τι άλλο έχετε κόψει λόγω της κρίσης;
Έχω αλλάξει εταιρεία στο σταθερό μου τηλέφωνο, στο κινητό επίσης έχω κάνει αλλαγές. Δεν πάω να ψωνίσω καλλυντικά, τα έχω κόψει αυτά, που έπαιρνα ένα κραγιόν κάποτε. Και βέβαια πάω στο σουπερ μάρκετ και βλέπω τις προσφορές. Όταν η σκόνη του πλυντηρίου έχει προσφορά τότε θα πάω να την πάρω. Δεν έδινα σημασία πριν.
Φέτος πρωταγωνιστείτε στην παράσταση Κυρία Ιουλία στο θέατρο ΠΚ , σε έναν ρόλο που έχει να κάνει με μια κυρία που αναγκάζεται να κάνει μια παραλλαγή του αρχαίου επαγγέλματος.
Αγαπώ πάρα πολύ αυτό το έργο, δείχνει την πραγματικότητα και την κρίση που περνάμε. Η κυρία Ιουλία είναι μια γυναίκα που στα 50 της αναγκάζεται  να δουλέψει, όμως μέσω μιας λάθους αγγελίας βρίσκεται να κάνει αυτό το επάγγελμα. Με χαροποιεί ιδιαίτερα που ο κόσμος το  έχει  αγαπήσει, που γελάει πολύ και το έργο είναι έτσι δοσμένο  με πάρα πολύ χιούμορ και καθαγιάζει το  σεξουαλικό κομμάτι που υπάρχει.
Θεωρείτε τον εαυτό σας σέξι;
Θεωρούσα τον εαυτό μου σέξι, τώρα λόγω ηλικίας όχι. Βέβαια νομίζω ότι αυτό σε ακολουθεί στη ζωή σου αλλά κάποιος διαφορετικά πλέον. Ανάλογα με την ηλικία που είναι ο καθένας.
 EnterTV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...