Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ... ΑΝΕΡΓΗ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ...!

Σε μια  οικονομικά κατεστραμμένη Ελλάδα στην οποία ζούμε σήμερα, πως να επιζήσει κάποιος... χωρίς κανένα εισόδημα.. χωρίς καμία βοήθεια... χωρίς κατανόηση...
Κάποιοι που έχουν μια θέση... μας βλέπουν σαν « Basse Classe » και πόσο μάλλον όταν ακούν κάποιον να μιλάει με ξένη προφορά...

Είμαι Ελληνίδα, έζησα όλη την ζωή μου στην Γαλλία.. ζούσα στην ΓΑΛΛΙΑ  αλλά η καρδιά μου χτυπούσε για την ΕΛΛΑΔΑ...Είχα ένα όνειρο.. να επιστρέψω στην Πατρίδα μου... Αυτό έκανα.. και από τα ψηλά έπεσα πολύ χαμηλά εδώ και 6 χρόνια έχω χάσει ότι είχα... Από την πιο Αξιοπρεπής Ζωή που είχα έφτασα στην πιο Άθλια κατάσταση... Από την καλύτερη δουλειά που είχα (Ιδιαίτερα Γραμματέα ενός Γενικού Διευθυντή σε Νομαρχιακό Συμβούλιο).... στην χειρότερη θέση που υπάρχει... «ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ»...!!!

Εκεί που δεν χρεωστούσε πουθενά.. τώρα χρωστάω παντού...

Εκεί που ήμουν η πιο συνεπής στις οικονομικές μου υποχρεώσεις... έχω γίνει σήμερα το αντίθετο.. όχι ότι έχω αλλάξει χαρακτήρα άλλα με υποχρέωσε να γίνω έτσι η όλη κατάσταση που επικρατεί γύρο μου... η δύσκολη επιβίωση μου στην καθημερινότητα.. χωρίς καμιά εργασία... χωρίς εισόδημα κανένα... πως να επιβιώσει κάποιος και να είναι συνεπής σε όλα.... πως να πληρώσει τις δόσεις της κάρτας του, πως να πληρώσει το ενοίκιο του, τα κοινόχρηστα,  το ρεύμα του, το νερό του,... και να φάει για να μπορέσει να ζήσει...!!! Τι θέλουν από εμάς...να γίνουν ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ....για την ώρα... έχουμε ακόμη την ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ετικέτα του άστεγου...

Σήμερα έπεσα από τα σύννεφα... πήγα στην ΔΕΗ να ζητήσω να μου κάνουν διακανονισμό για να μπορέσω να πληρώσω το λογαριασμό μου... ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΚΑΤΙ.. ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ...

Αντί για βοήθεια... βρήκα ένα τοίχο... έναν ΑΓΕΝΗΣ υπάλληλο που κάθεται σε μια θέση που δεν του αξίζει..!!!... που δεν δέχτηκε καν να ακούσει, να βοηθήσει... Απλά να λέει,, ΦΥΓΕΤΕ.. ΦΥΓΕΤΕ... δεν είχε καν το θάρρος να με κοιτάξει λέγοντας το... ΦΥΓΕΤΕ... με λόγια και με νόημα με το χέρι...!!!

Δεν είμαι η μόνη βέβαια... Γιατί να μας φέρονται έτσι...;;; Τι πρέπει να κάνουμε....;;; Τι μπορούμε να κάνουμε...;;;

Έστειλα την εξής επιστολή στο Συνήγορο του Πολίτη... Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να βοηθήσουν...

«Είμαι μια πολύτεκνη μητέρα, 50 χρονών, άνεργη εδώ και 16 μήνες και από το Φεβρουάριο του 12 χωρίς κανένα εισόδημα, μένω σε διαμέρισμα με ενοίκιο, κοινόχρηστα κλπ

Προσπαθώ να επιβιώσω την οικογένεια μου (έχω πουλήσει ότι αγαθό, χρυσαφικό κλπ είχα) και για να μπορέσω να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου... περιττό να σας πω ότι δεν καταφέρνω σχεδόν τίποτα. 

Σήμερα το πρωί πήγα στην ΔΕΗ να ζητήσω μια διευκόλυνση πληρωμής για να μην κοπεί το ρεύμα. Αντιμετώπισα ένα υπο-διευθυντή πολύ αγενής... δεν δέχτηκε κανένα είδος διακανονισμό (ο τρέχον λογαριασμός μου είναι στα 341€ και μου έβγαλε ένα ποσό στο ύψος των 438€ με προαυξήσεις και νέος λογαριασμός).

Με ρώτησε πόσο μπορούσα να πληρώσω του είπα ότι είχα 60 € Δεν θέλησε καν να με ακούσει, το μόνο που μου είπε είναι ότι δεν κάνουν πια διακανονισμούς, να πάω να βάλω στο μηχάνημα τα 60€ τώρα και να πληρώσω όλο το  υπόλοιπο του λογαριασμού χωρίς καμία συζήτηση. 

Τον παρακάλεσα, εξηγώντας την κατάσταση μου και ότι μου ήταν αδύνατον να βρω όλο αυτό το ποσό εφόσον δεν είχα κανένα εισόδημα... 

Μου απάντησε ξερά και με αγένεια: "ΦΥΓΕΤΕ".."ΦΥΓΕΤΕ... ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ". Του απάντησα Ότι θα ήταν καλύτερα... τι που μας δέχεται... ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ "ΦΥΓΕΤΕ" ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΝ ΤΙ ΕΛΕΓΕ...)..

Σκέφτηκα να σας γράψω και να ζητήσω την βοήθεια σας.

Είμαι σε πολύ ΆΘΛΙΑ  κατάσταση με χρέη που αυξάνονται συνεχώς και δεν βλέπω από πουθενά φως.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για ότι βοήθεια/συμβουλή μου προσφέρετε
Με εκτίμηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...