Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Το έξυπνο κοριτσάκι

Καθώς έπαιζε ο Κωστάκης με την Ελενίτσα, της λέει ξαφνικά:

- Ελενίτσα, σηκώνεις την φουστίτσα σου να δω το βρακάκι σου;
- Τι είπες Κωστάκη;

Τι να κάνει λοιπόν ο Κωστάκης της την σηκώνει με το ζόρι.

Πάει η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:
-Μαμά, σήμερα ο Κωστάκης μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου.
-Α, Ελενίτσα να προσέχεις!

Την άλλη μέρα γλυκάθηκε ο Κωστάκης και ξανασηκώνει την φουστίτσα της Ελενίτσας.

Πάει το μεσημέρι η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:
-Μαμά, σήμερα ο Κωστάκης μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου.
- Α, Ελενίτσα να προσέχεις!

Την άλλη μέρα ο Κωστάκης και ξανασηκώνει την φουστίτσα της Ελενίτσας!

Όμως η τύχη του επιφύλασσε μια ΕΚΠΛΗΞΗ!

Πάει το μεσημέρι η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:
-Μαμά, σήμερα ο Κωστάκης μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου,ομως μην ανησυχείς καθόλου. Αυτή τη φορά του την "έσκασα"! ΔΕ ΦΟΡΟΥΣΑ ΒΡΑΚΑΚΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...